Ma voltunk délelött egy rövidebb sétán, csodás idő volt, nagyon tavaszias. Ebéd után ismét voltunk egy másik rövidebb sétán. Nem az ideális megoldás, de végül is ez is több mint semmi 😀 Mára is megvolt a kb 6 kilométer. Mindjárt még hátra van a sport.

Kaja szempontjából ismét sikerült oda figyelnem. Reggelire 3 kis töltött káposztát ettem meg, 2 abonet szerűséggel, egy kis tejföllel. Ez a tegnapi ebéd kellett volna legyen, de tegnap beértem csak krumpli levessel. Ebédre ismét krumpli leves volt. Vacsorára két marék napraforgó magot elrágcsáltam a film mellé, iszonyatosan kívántam a sósat és ettem 2 szelet sült tököt. Nassolni is elnassoltam 2 vagy 3 almát. Gondolkozom, gondolkozom, de más kaja nem volt. Ja kalóriaként felszámolható még a cukor a kávéból meg a fehér por.Inni néhány csupor teát ittam, naná, hogy cukor nélkül, mert az úgy finom. Meg ásványvizet…

Még hátra van a kb húsz percnyi tornázás, utána zuhany meg az ágyba való beesés.

Leave a Reply

