2011.11.11 11:11

Újabb világvége időpont. Akartam én korábban szólni de a fene belecsúszott előre a freeblogba és így nem tudtam a világ elé tárni ezt a friss világvége időpontot. Így már nagyon kevés idő van hátra, míg bekövetkezik, de legalább egy jó füstölt csülköt még be lehet vágni, ha valakinek pont az az utolsó kívánsága.

Tehát ne feledjétek szépen készülni a holnap délelőtti világvégére!

Amúgy ez a tegnap valami sületlen TV műsorban tárgyalták, épp jöttem mentem a konyha és fürdőszoba között amikor belehallgattam fél percig.

Leave a Reply

