ezmegaz

Hogy költöztessem e a blogomat saját tárhelyre, vagy maradjon ott ahol van? Avagy működtesse továbbra is a freeblog vagy nem? Mindennek van előnye és hátránya ugyebár… Végül is ugyanazon a címen lenne elérhető a blogom, de az a baj, hogy nem találtam még normális lehetőséget, hogy átszállítsam a bejegyzéseket. Meg a kontroll is nagyobb, de akkor nekem kell gondoskodnom az időnkénti mentésekről stb…

A reggeli kávé után el is mentünk egyet sétálni, olyan 3.5 kilométer egy adag, kicsit később ismét elmegyünk. Este természetesen jönnek a további gyakorlatok. Ma egy nagyon nagyon formában levő csajra bukkantam az interneten, belenéztem a filmjeibe és el is küldtem őket Zacknek. Így láthatta ő is, hogy teljesen normális az, hogy nehéz legyen, fárasztó és lassú a haladás. Meg is jegyezte, hogy ehe, szóval az igazi eredményhez más is kinyiffantja magát Open-mouthed smile 

Még valami fotókra is bukkantam, ami a nyáron készült velünk, és azon is nyilvánvalóan látszik, hogy kerekebbek voltunk Open-mouthed smile Remek!

Leave a Reply

